SEMINÁŘE (-nejen-) pro obchodní týmy
„Mějte na paměti, že spotřebitel není hlupák. Je to vaše žena. Nepodceňujte její inteligenci.“
David Ogilvy, guru reklamní branže
Už máte dost nudných, povinných a stále stejných školení?
Máme pro Vás zcela jinou formu.
Příjemné, odlehčené, interaktivní, praktické, necertifikované setkání pro obchodní týmy (šéfy obchodních týmů) formou seminářů, které Vás, Vaše spolupracovníky z týmu i zaměstnance budou bavit.
Semináře vedou zkušení obchodníci - praktici z obchodními a osobními zkušenostmi přímo z terénu a reálnými příběhy z vlastní praxe.
Přiblížíme vám komunikační typy osobností, se zařazením sama sebe, svého šéfa, svých podřízených, okořeněné znameními zvěrokruhu.
Menší skupiny účastníků seminářů znamenají osobní přístup, prostor pro diskuzi a větší otevření se účastníků.
Semináře vedou zkušení obchodníci - praktici z obchodními a osobními zkušenostmi přímo z terénu a reálnými příběhy z vlastní praxe.
Přiblížíme vám komunikační typy osobností, se zařazením sama sebe, svého šéfa, svých podřízených, okořeněné znameními zvěrokruhu.
Menší skupiny účastníků seminářů znamenají osobní přístup, prostor pro diskuzi a větší otevření se účastníků.
Co to pro Vás znamená a co Vám to přinese?
|
Témata:
1)
Marketing,
propagace, reklama
2) Magická a tragická slova v komunikaci s okolím
3) Umění naslouchání, umění a přínos zpětné vazby
4) Verbální a neverbální komunikace
5) Kdo jsem já, kdo je můj kolega, kdo můj šéf? Typy osobností
6) Jak vycházet s kolegy v týmu, nadřízenými (podřízenými)
7) Interní komunikace, vnitřní PR
8) Budování důvěry a vztahu s klientem
9) Námitky a techniky jejich řešení
10) Vybudování hodnoty u klienta (hodnota a cena)
11) Jak dobře prezentovat (sebeprezentovat)
12) Jak neprohrát, přesvědčit, pokračovat a neztratit klienta
13) Osobní management a sebemotivování, stanovení cílů
2) Magická a tragická slova v komunikaci s okolím
3) Umění naslouchání, umění a přínos zpětné vazby
4) Verbální a neverbální komunikace
5) Kdo jsem já, kdo je můj kolega, kdo můj šéf? Typy osobností
6) Jak vycházet s kolegy v týmu, nadřízenými (podřízenými)
7) Interní komunikace, vnitřní PR
8) Budování důvěry a vztahu s klientem
9) Námitky a techniky jejich řešení
10) Vybudování hodnoty u klienta (hodnota a cena)
11) Jak dobře prezentovat (sebeprezentovat)
12) Jak neprohrát, přesvědčit, pokračovat a neztratit klienta
13) Osobní management a sebemotivování, stanovení cílů
Ceník:
za max. 12 osob / 1 seminář (vyšší počet - dle dohody)
1 denní seminář – 8 hodin – 5.990,-- Kč + doprava
2 denní seminář – 16 hodin – 9.599,-- Kč + doprava a ubytování
3 denní seminář – 24 hodin – 11.990,-- Kč + doprava a ubytování
1 denní seminář – 8 hodin – 5.990,-- Kč + doprava
2 denní seminář – 16 hodin – 9.599,-- Kč + doprava a ubytování
3 denní seminář – 24 hodin – 11.990,-- Kč + doprava a ubytování